Impuls en les polítiques de joventut

29-December-2025

L'Ajuntament de Selva ha rebut 9.850 € del Consell de Mallorca per impulsar les polítiques de joventut.
L'Ajuntament de Selva ha estat beneficiari d'una subvenció de 9.850 €, concedida pel Consell de Mallorca en el marc de la convocatòria de subvencions per als ajuntaments fins a 55.000 habitants per donar suport a la joventut per a l'any 2025 (BOIB núm. 141, 25/10/2025).
Aquesta ajuda forma part de la Línia 1 de la convocatòria, destinada als municipis de menys de 30.000 habitants.
El Consell de Mallorca aprova i assigna a l'Ajuntament de Selva 9.850€, amb l'objectiu de reforçar les actuacions municipals dirigides a les persones joves i donar continuïtat a les polítiques públiques en aquest àmbit.
Des de l'Ajuntament de Selva volem agrair el suport del Consell de Mallorca i continuarem fent feina per desenvolupar programes, activitats i espais que contribueixin al benestar, la participació i el creixement personal de la joventut del municipi.